Stampersgat

7 april 2017 - Westervoort, Nederland

mooi dat het gelukt is met de camping! Na veel geknoei en gevloek weer op de vlog terecht gekomen. Het is niet heel erg gebruiksvriendelijk , maar ik heb geen recht van spreken want nog nooit gedaan! Ne het echte verhaal:met de camper weer voor het eerst op pad dit jaar naar ons  vertrouwde plekje in Stampersgat. We komen hier geregeld want zo kneuterig campinkjr en dicht in Judith ( dochter van Willem) want zij is morgen jarig! Hier rennen de konijnen rond je camper in een lege wereld.om ons heen bewolkte luchten ,waaronder vele aardappelvelden liggen. Onder de wilgen door zien we in de verte een spits kerktorentje ! Na een bezoekje aan Gouda is het hier heerlijk rustig en weer even een beetje thuiskomen. Morgenochten krijgen we een vers gelegd eitje.!

1. Anne:
    8 april 2017
    zie je wel dat het lukt. Ik moest ook even zoeken hoe alles werkt. We hebben nog bijna twee maanden om er aan te wennen. Ik zie nu ook dat de foto die je er bij hebt gezet onder het verhaal wordt gezet. Dat had ik nog niet gezien. Tenminste als die foto met de voorkant van een (de?) camper door jou is gemaakt. Veel plezier in het Stampersgat
  2. Joke:
    8 april 2017
    Ja foto is door mij gemaakt. Ik heb eerst de tekst geschreven en daarna de foto gemaakt. Daarom achter de tekst denk ik