Babberich

26 april 2017 - Westervoort, Nederland

Wat gaat de tijd toch snel, nog even en dan is het zover, onzr reis naar Amerika. De Esta formulieren zijn binnen en uitgeprint, liggen nu in de kluis te wachten tot het vertrek! Lekkere drukke dagen komen eraan , want mijn jongste zoon Pepijn met zijn gezin gaan verhuizen en kunnen onze hulp wel gebruiken. Gisteren met Bauke naar binnenspeeltuin in Babberich geweest, wat een heerlijke plek voor kinderen! En vrijdag en zaterdag wordt het inpakken en verhuizen! Ik houd wel van een beetje hectiek, voel ik me altijd jong en stoer bij, en dat op mijn bijna 68 e .

1. Anne:
    26 april 2017
    mooi zo joke, zorgen we voor in Amerika voor nog meer hectiek. om te beginnen op het vliegveld. mooi dat het zo goed gaat met de verslagjes. ik zal alleen nog eens vragen aan reislogger hoe we nu een kaartje te zien krijgen met de verschillende plaatsen. want dat lukt me nog niet.
  2. Joke:
    27 april 2017
    Ja, dat zou leuk zijn zo'n kaartje erbij,. Maar hoe zit het met de foto's? Kunnen die niet ook bij de tekst geplaatst? Voor onze eventuele volgers is dat wel leuker .
  3. Anne:
    27 april 2017
    Ja dat kan wrl de foto's tussen de tekst maar dat moet je per foto handmatig doen. Zoals het nu is bij reislogger vind ik het niet zo leuk. De reisblog die we tijdens onze eerste reis hadden deed dat leuker. Daarom is deze test ook wel handig. We kunnen nog overstappen . het kaartje met de plaatsen heb ik ook gevonden. Elke plaats krijgt een ster maar geen verbindingslijn. Ook iets minder vind ik. Dus zeg het maar.... Overgaan op pindat of niet?
  4. Joke:
    28 april 2017
    Ja, wat ons betreft stappen we over op pindat