Bear chair en Watchman 2

5 april 2017 - Groesbeek, Nederland

Vandaag tegen een echte "bear chair" aangelopen. Zouden we die mee kunmen nemen? Ik denk dat de beren daar dan op af komen.

Bear chair
Van de hulplijn meer info gekregen over de foto's en waarom we maar geen email bericht krijgen als er een nieuw verhaal is. Voor dit laatste is het belangrijk dat we elke keer een nieuw verhaal starten met nieuwe titel. Joke: jij deed het dus vanaf het begin goed!
Ik zag ook dat jullie (joke en wilkem) in je email nog bevestigd hebben dat je een berichtje wilt krijgen als er een nieuw verhaal doen. Effe doen nog want we zijn aan het testen!
Goed nieuws nog. Gisteravond kon ik ineens de tweede nacht in Zion boeken. Dat is de primitieve camping in het park. We moeten dan alleen na dag 1 even de camper op een andere plek zetten. In Zion komen we op 7 juni aan en daar lopen we als het goed is the narrows tocht. Je weet wel, die waarvoor je schoentjes moet meenemen die nat mogen word en. Toppie vind ik zelf want dat is een mooi plekje en van april t/m juli is daar elke plek al gereserveerd.