La Belgique

13 april 2017 - Jumet, België

Malchen, Belgie,

Klein dorpje in OostVlaanderen, we strijken neer op een klein alleraardigst camperplaatsje aan de rand vh dorp. Achter ons een parkje en de traag voortkabbelend Schelde. Mooi rustig met 2 andere capergangers en het zonnetje schijn. Wij horen dat het in Nederland regent! Gek genoeg geeft dat ons een heerlijk gevoel! We wandelen wat door het dorp en halen wat info. De volgende dag fietsen we een mooie route doch het blijkt dat de route uit 5 verschillende rondjes om het dorp gaan! Dat vinden wij niet zo leuk, bovendien is er veel oostelijke wind, redelijk onaangenaam, we fietsen uiteindelijk naar Deinze alwaar wij drank en proviand inslaan. Terug on Malchen zoeken we een weg naar de begraafplaats alwaar Gerard Reve ligt, bij de kerk op het kerkhof niets te vinden! Dan wandelen we verder het dorp in en zien nog een kerkhof en ja daar ligt hij ! Tevreden gaan we terug naar de campert! We bezoeken Oudenaarde, Dendermonde en Lokeren maar staan nu met de campert in Hulst! Lamsvleesje salade glaasje wijn Het is weer heerlijk

1. Anne:
    14 april 2017
    leuk Joke en Willem weer zo'n reisverhaal. het gaat steeds beter toch? Vanaf nu kunnen jullie je niet meer verschuilen achter het "digibeet-excuus" het blijkt gewoon koudwatervrees! veel plezier nog in Hulst en verder.